: från igår



hejsan.
igår skrev jag ett inlägg som tog mig 4095735 år och sen råkade jag trycka på nått och det försvann!
och jaa.. fick ett sjukt anfall och sen orkade jag inte ta min tid till att skriva nytt.

iallafall gick mest runt med huvudet ner i mobilen när vi gick runt där på fallens.
såg några som man kände sen åkte vi hem igen, pappa och hans bror kollade på fotboll så
satt med dom sen stund när vi kom hem.

jaja nu har jag precis vaknat känns det som, går fortfarande runt i myskläder och är allmänt sliten.
ska ta och hoppa in i duschen sen efter maten.. hörs sen!



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback