uddevalla



hellu bloggen!
idag har jag varit utan datorn hela dagen.
har varit och shoppat i uddevalla :)
hittade massa fint osv där.. sen åkte vi till min farmor och deras husvagn.

iallafall i morgon kommer nog jag vara utan datan igen
eftersom att jag förmodligen kommer sova hos simon.

aya nu lånar jag min pappas data och ligger nu i min säng och ska snart fixa lite i mitt rum.
ser ut som ett rent hlevte här inne, och de va inte längesen jag städade :o
haha typiskt mig?
btw lägger ut bilder på de andra sakerna som jag oxå köpte idag någon annan dag!
iallafall här är bilder från dagen mina kära små pluttisar.






KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback