dagen i går..



Godmorgon!
måste bara säga en sak :o
igår var vi på torp då och skulle köpa massa grejer som t.e.x den dära fucking poolen -.-"
måste påpeka att de va väldigt onödigt.. men jaja.
sen till de bästa, danny uppträde där! asså omg :o
skakade så jag nästan höll på att dö när jag filma!
haha låter som värsta fjortisen men helt seriöst han var bara så sjukt bra.

iallafall.. nu så är jag hemma.
hjälpte pappa med att ta upp poolen igår och sen somnade jag i soffan vid 10 haha.
i morgon åker min lilla famror till turkiet och pappa och farfar ska köra henne och hennes kompis till landvetter.
så ja.. lite avis är man :(

iallafall vaknade runt 9, tog frukost och nu tänker jag gå och duscha sen fixa håret jao.
tror det blir att åka till västerlanda idag, men när vet jag inte..
vill dit med sabina men jag får ringa henne sen.
puss hej :)




KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback