nu blir det att göra nudlar! vi hörs



Hey dudes!
sitter här med musik och har precis städat klart mitt rum.
ska försöka fixa något att äta snart för jag är ganska hungrig!
jaaa.. nä, men kul att höra på mitt lilla snack -.-

har lixom inte gjort nått speciellt idag.. dålig blogging osv.
och min msn fungerar inte?! jävla skit :(
ska försöka fixa det snart.
iallafall nu ska jag nog göra nudlar om vi har några.. haha!
vi hörs pluttisar.

btw så ska man till skolan i morgon, ska dra med hela klassen och bada här i ryrsjön!
så det blir att gå med sabina dit på morgonen, hur kul som hällst! hoppas vädret är bra :D


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback