13 juni 1996 (<3)



hallå mina söta små muffinsar.
idag i skolan var de sofft!
var vid ryrsjön som sackt :)
satt och solade för de mesta hela tiden tills vi åkte bussen tbx.
sen var det consert i skolan osv som vi såg på, sen åkte jag och sabina hem med bussen igen.

nu så har mina kusiner åkt hem och jag fick massa bra saker!
som pengar, väska, prissentkort, britney spears prafym & laila bagges designade halsband med döskallar!
gaaah vad jag älskar det halsbandet ;o (kan ta kort på det någon gång)
och på posten så kommer det om några dagar mina efterlänktade converse från mamma!

iallafall.
nöjd är jag med dagen och nu blir det sängen!
i morgon är det skola igen och jag börjar nog halv 10 om jag minns rätt :s
tror att vi bara ska städa ur våra skop och sen kanske någon lektion och sen sluta tror jag?
men jaja sov gått :)


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback