dagen med marcus & sabina



hellu :)
kom precis hem från att ha följt sabina halva vägen hem.

har varit med hon och lilla marcus idag.
haha så jävla kul! :D
köppte rockstar och satt hemma hos marcus och dampade loss, hörde på musik och skrattade hela tiden.
sen fick vi för oss att göra nudlar så han sprang och gjorde de till oss.

sen gick vi ut och skulle igentligen möta kim osv.. men vi gick hem till mig ist.
satt mest här och flumma oss med datan och hoppade i min säng haha
och kollade på massa gamla videos på min kamera och sånt.. fyfan va jag skratta :)

jaja nu är jag iallafall hemma, helt knäpptyst är det i huset haha.
jaa men godnatti :)



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback