godmorgon



godmorgon!
just nu sitter jag inne =(villket inte är bra) och äter glass :D
har precis satt in fucking disken efterosm att det är bara jag som inte är lat här -.-
är ensam själv med min lilla syster idag.
pappa skulle jobba över så han kommer hem om någon timme eller nått.
idag har jag typ inte gjort ett piss!
vaknade typ 2 :o
känns som om jag har sovit bort hela dagen.
sen har jag bara duschat håret och gått runt och smsat simon i stort sätt hela tiden efter det
efterosm att han kom hem i går från husvagnen.

iallfall nu ska jag fortsätta äta min ljusgröna päron glass innan den smälter ;)


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback