halloj sötisar och fulisar


hey.
idag gick det sjukt sabbt, lektionerna gick på 5 minuter i mitt huvud :o
iallafall idag hade vi elevensval (bild) fysik, engelska & matte.
och de va typ hela min dag?
hände inte så himmla mycket på håltimmarna.. förutom att min kära lilla pappa åkte förbi när vi hade köppt godis.
och simon vinkade såhär cpit haha -.-
jag ba: öm... de va min farsa haha han ba: HAH va!?
så jao de blev mycket skratt där.
sen åkte sabina hem lite innan matten slutade så jag åkte bussen hem med michelle ist.
snackade om precis allt på vägen hem, älskar att kunna prata med henne om sånt.
iallafall nu är jag hemma.
har precis ätit och nu ska jag fortsätta med min fysik -.-
ciao


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback