Jag siktar mot toppen så långt jag kan nå.



hey, typ as dålig bloggning idag (förlåt)
iallafall har suttit med min kära fysik ett tag.. *onta tankar*
ska göra en fucking uppsats om planeter osv med linus och några mer? (fick redan på de idag)
och haha om någon i varje grupp vinner får de lag godis, jajjamen! så vad gör man lixom :o
nä men ah jag hatar verkligen fysik, ullis min lilla gosebjörn.

påtal om skolan.. snart är de ju sommarlov, fyfan va gött!
kommer sola tills jag blir neger jao.
iallafall nu ska jag göra kvällsmat till mig själv och glo på bb en stund.
vi höres mina vänner.



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback