jorden gick inte under!



omg. föråt?!

har inte kunnat blgga eftersom att simon, valter och sabina var hos mig i går.
hade extremt mysigt och kul och jag sov inte över hos sabina i fredags utan var bara hemma och kännde mig sjuk.
iallafall dom gick hem vid 8 (vi räknade in när jorden skulle gå under HAHA)
sen på natten kunde jag inte sova.. hade verkligen sjukt ont i mitt öra, antagligen öroninflammation :(
klockan 2 på natten satte jag mig i duschen och kännde mig helt död.
var helt cepat, kallsvättig fast ändå förjävla varm?!

usch.. idag mår jag iallafall bättre.
tog precis massa tablätter och sov ungefär 4 timmar.

har precis fått i mig lite mat och stör mig på att jag aldrig blir frisk!
men jaa.. nu ska jag lägga mig och halvsova framför tven tills pappa kommer hem.
usch vilka jävla veckor det har varit för mig!



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback