plugga!



hey dudes.
slutade någonstans vid 3 idag.. fucking boring.
hade möte med min mentor osv om mina omdömen, som gick sådär.
sen gick jag, simon & sabina till bussen efterosm att valter redan hade slutat, den jäveln :)
aja hade iallfall sjukt kul där även om vi bara låg och halvsov i simons säng typ hela tiden.
sen när vi skulle ner till bussen så började oska och blixtra fett mycket.
simons mysbyxor var helt fulla med vatten så man fick typ ut en liter vatten när man vred om dem.
HAHAH anyway
..


sätta mig och plugga lite fucking satsdelar! PÖSS ;)


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback