tillbaka!



hallå pluttisar.
i tisdags (ingen aning när det var?!) kännde jag mig sjuk igen.
hade hög jävla feber när jag kom hem från skolan.
därför som jag inte har bloggat på år och dar känns de som.
jävla sjuka asså -.-

iallafall sen har ja varit sjuk resten av hela fucking veckan.. bara låg hemma och ville bara dö eller nått!
så ja,, för mig så har det varit en liten "bloggpaouse"
iallafall fick vg på mitt biologi prov i tisdags! känner mig stolt och lyckad :*

idag är det lördag, i går då så kom min farbror hit en stund..
inte så märkvärdigt kanske men de var typ de ända som hände?
just nu så känner jag mig friskare och lyssnar på go musik.
tänker sätta på mig kläder snart och kanske rensa lite på mitt vackra rum you know.
haha hade mina vänner


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback