trött felicia

 

halloj!

nu har jag kommit hem från skolan, eller ja det var ett tagsen men jag har haft

fullt upp att snacka med min pojkvän för det håller på att ah... KRASCHA -.-

skolan var väll normal i dag? var sjukt trött hela tiden och sommnade nästan på simon under biologilektionen haha.

på syslöjden sydde jag fel så hela grejen är förstörd.

typ typiskt mig eller nått.. blev lite sur men theresa tröstade mig och gjorde ett armband till mig haha :)

iallafall.

just nu sitter jag här och har värsta otåliga humöret.. är hungrig, trött, sur, ledsen, kär & ont i magen.

allt skit på samma gång, buhu :(

jaja nu måste jag hoppa in i duschen, vi hörs



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback