Min måndag



hallå sötisar.
idag vaknade jag med värsta stora pliten i ansiktet!
för övringt har de blivit min blivande pojkvän under dagen -.-
fick massa komlimanger över den HAHA!
jajamen :D

iallafall hade sjukt kul med lukas holmedal och dick på svenskan som var min sista lektion idag.
hade den dära sköldpaddan oxå som vikarie på matten (han dära engelskmannen igen o.O)
hahah gick till lido med mikael, tobbe, sabina & simon sen på håltimman efter mentorstiden.
såg minst flera hundra rullator då hahah :D
sen väntade vi på att marcus skulle komma från bussen osv..

nu är jag iallafall hemma!
så nu ska jag göra nudlar och sen sätta mig och göra någonting annat förutom att vara på datan.
har typ märkt att jag sitter vid den hela tiden -.-
jaja pusselipuss




KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback