hemma!



hejsan bloggen.
har precis kommit hem från min morbror.
åkte dit efter att jag slutade skolan :)
hade kemi och teknik bara i dag så det gick ganska snabbt.
sjukt kul hade jag, theresa & robin!
vi mobbade en kärring som såg ut som en nyckelpiga :D
HAHA med runda röda kinder värdens dubbelhaka och sånt chock smink.
vi satt minst 5 minuter och skratta åt henne :)
iallafall sen så stannade vi kvar där tills alla rövfolken drog hem. = gratis fika haha :)
sen kom pappa och hämtade mig och sen så åkte vi först till min systers skola,
där såg man gammla lärare från mellansdtadiet osv.. kul :)
sen åkte vi till min morbror då.
hållde mest på att ta kort med mini-emma och hennes katt.
åt rabarberpaj och pratade tills vi åkte hem :)

nu har jag ont i mina fötter, för jag har gått runt med försmå skor idag!
stör mig ganska rejält oxå på att alla drog till club turbin i går.. -.-
men jaja imorgon blir det att sova hur länge som helst.
gött!, nu ska jag tillbringa kvällen åt kolla på tven, vi höres..




HAHAHHAHAHAHA jävla damp!


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback