världens sjukaste dag.



tjaaa :)
kom för ett litet litet tagsen från bussen.
hade hur kul som hällst med sabina, simon och valter :D
slutade klockan 3 idag och valter klockan 2 så han fick vänta på oss när vi hade matte..
sen drog vi till västerlandabussen direkt :)
satt inte en minut still i den bussen för exakt alla hoppar på en haha.
drack blådåre hela vägen fast halva åkte ner på golvet och den blådåren hade typ alla druckit i haha?!
helt sjukt vad jag mådde illa sen efter.
var typ hemma hos dom någon gång vid halv 3 eller nått.
de första vi gjorde var att slänga in våra väskor hemma hos simon.
sen gick vi några meter så var vi hemma hos valter, eftersom att dom är grannar :)
lyssnade på fett hög musik med värsta basen så att man fick ont överallt när man stog upp haha.
sen fick vi ont i huvudet och sprang ner på valters gräsmatta och hoppade studsmatta, sen blev vi trötta och rammlade ihop i en trött hög och sommnade (eller ah iallafall jag)
sabina kittlade mig så att jag nästan spydde av glädje :D
sen låg vi andra kvar och simon sprang in och gjorde någonting?
efter en stund kom han ut med en bunke med krossad tomat, mjölk, kryddor, apelsin osv.
och satt och åt skiten :o
HAHA svär det var så kul så att jag nästan pissade på mig helt ärligt haha, han är sjukaste i världen.
hade så kul så att vi glömde av att vi missade den sista bussen från värstelanda!
vi hade helt plötsligt inget att för ingen kunde köra oss.
så vi gick upp till valters rum igen och dunkade musik och jag tryckte in en macka
i simons mun fast allt hammnade lite överallt i valter säng :D
haha, sen kom valters mamma hem så körde hon oss till bussen i till edet.
var en fullis inne på sibylla.. hahaha som var helt packad när jag och sabina kom in.
vi kunde fan inte hålla oss för skratt så vi flabba hur länge som hällst tills våran buss kom.

men nu är jag iallafall hemma :)
är sjukt hungrig så nu ska jag ta nått att äta sen blir det att hoppa in i duschen.
puss hej

idag i skolan när vi mobbade alla killar när dom hade idrott.


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback