Första november



hej på er.
vaknade vid 10 idag, gick ut med voffsen precis efter frukosten.
va hemma själv ett tag med mina systrar.
sen kom farmor hit som tvättade fönstrerna i köket :)

och sen har jag bara legat och degat i sängen och spelat sims 3 faktiskt!
var fan ta mig jävligt längesen jag spelade själva det spelet.
kommer ihåg när jag och en bästavän va typ beroende av det och vi gick hem
till varandra efter skolan och satt och spela det i flera timmar.. haha
kan inte fatta att de va så rolig, men men.. :)

iallafall känner mig sjukt mycket bättre och jag har lyckats få i mig lite hostmedicin som pappa köpte.
jaja ifall ni undrar varför det blir så jävla tråkiga inlägg utan bilder är
för att just nu så fastnar jag VERKLIGEN inte på bild. ser fan ut!
ska försöka få en bild när jag orkar börja fixa mig osv :)

nu ska jag snacka skajpeeh men några av simons vänner.. *omg*
kyss


© blid från sommaren


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback