Julstäda



godmorgon alla gummor och gubbar haha.
nu har jag nyss vaknat till liv och sånt..
och jag belv grymt besviken i går när molly åkte ut ur idol?!
jag menar vafan, det skulle helt klart va hon amanda :s

iallafall idag ska hela huset städas och fixas osv och sen in med julsaker.
sen ikväll eller nått sånt så blir det att simon kommer hit förmodligen och sen ska vi upp
till sabina och valter tror jag? eftersom hennes brosa fyller år så dom har hyrt bikupan.
men vi får la se senare hur det blir.. :)

jaja nu ska jag börja dammsuga mitt äckliga rum.
och sen ringa simon, puss hej


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback