Måndag



hej hej nu har jag precis kommit hem från skolan.
vi gick direkt hem till michelle en stund & dampa efter att våran bussen stannat vid göta :)
men iallafall idag var det ganska bra i skolan.. typ.
provet gick som det gick och jag tror jag kommer få ganska bra betyg ändå! iiihh haha!

jäjä första lektionen hade vi mentorstid och den S-Ö-G för att hon tanten hade ändrat vårat schema till värsta sugiga -.-
(åh så kommer inte ha någon sovmorgon i morgon..) åhh men ja.. sen flöt dagen på som vanligt.

nu är jag iallafall hemma som sagt och jag har precis tagit bort sminket för störde på att det hade kletas ut.
ska inte göra någonting nu framöver på denna dag :)
villket är gött så ni får ha det bra.
pussis



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback