Snabbt inlägg



hallå där
just nu sitter jag här med blött hår och allt, har nyss tagit en dusch och sånt.
har alldeles nyss kommit hem från simon då :)
va skit roligt och mysigt osv hehe!
kom dit till valter vid 7 så satt vi och åt med dom.
sen gick vi hem till simon och kollade på film ..(paranomal activity 2 tokyo nigth) OCH JAG SVÄR!
de va de läskigaste jag någonsin har sätt! hahahah och sabina & valter bara flabba sönder
när hon tjejen gick runt fast hon hade brytt benen!!?! -.-

jag menar hallå? HAHAHA störda.
men iallafall sen gick vi och la oss efter 2 filmer, bara jag som satt uppe och skrattade
medans jag trodde dom andra va vakna (haha)

vet inte va klockan va när vi vaknade men hade iallafall en jävla huvudvärk!
och dock över sen efter frukosten, sen satte vi på oss snabbt.. hade fan ingen lust att börja fixa håret osv -.-
jaja sen kom mamma och hämtade mig och sabina vid 6 då.
iallafall nu ska jag upp och äta någonting hörs i morgon då det är skolan -.------

FYYYYYFAN



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback