Pluggdag



uschi buschi! fan va kallt det har varit i dag -.-
och förlåt för dålig bloggade idag, men jag har då vait så jävla snäll och pluggat om egypten (mitt cp land på so´n)

ska vara klart i morgon och alla tycker jag är så smart just nu, min pojkvän tycker absolut
inte jag är efter eller nått sånt där. HAHAHA puss
herregud hatar verkligen hans lektioner i skolan.. men nu är jag iallafall klar med alla bilder och texter och sånt skit.

idag var det för de mesta blankt.
kom till skolan sjukt ful och satt på en bänk med min kusin tills vi började.
gjorde drog test eller nått på mentorstiden haha.
sen missade jag lunchen oxå hahah.. hur lyckas man? :s

men iallafall nu måste jag göra någon mat innan jag dör.. puss och slängkyss


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback