Färga håret?



hejsan snyggingar.
nu har typ hela tisdagen gått och jag har typ inte gjort något vettigt idag!
skolan var sjukt tråkig,, så jag höll på att dö eller något. btw det är 5 månader med simon idag ♥

och nu sitter jag här med bestlutångest över om jag ska färga mitt hår eller inte.
fast det är ju inte panik eller så.. men det är lite bajsutväxt och skulle varit mycket snyggare utan de -.-
MEN JAJA!
måste ändå vänta tills mamma kommer hem.

iallafall här är några dampiga bilder på mig och några andra i skolan idag.

© kassa bilder från mobilen


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback