Sista kvällen på lovet



hallo hallo :)
nu har simon åkt hem och jag har ätit osv & ska plugga lite nu igen :(
det är ju skolan i morgon. helvete!
fan va fort lovet har gått igentligen?
har ju bara varit sjuk så har lixom inte haft lov :(

men iallafall i går natt så kollade vi klart på båda filmerna som sagt men sen vi ba men orkar inte sova :o
så vi klickade runt på chatroulette.. MAN BA EH?? HAHAH och såg en som såg precis ut som våran kemilärare på skolan!
jag hållde på att dö av skratt eller nått!! fyfan va likt det va :D

sen gick vi och la oss och vaknade runt 12 av min syster som kom in och stog och kollade på oss?
haha sjuk unge :*

men iallafall så vi började fixa oss lite snabbt och tog frukost sen satte jag mig med
kemin och pluggade medans han satt här och va på datan och dampa.
sen kom lilla michelle hit och då drog vi ut en snabbis och sen hem till henne :)
vi satt i hennes säng och kollade hur vi blev på klassbilden.
och kan ju säga att.. FYFAN vad jag såg ut -.-

jaja nu ska jag plugga en stund, har prov i kemi i morgon (hahah passar ju bra! kommer ju aldrig kunna sluta skratta åt honom)


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback