Seg onsdag



hejsan svejsan.
i morse hade jag sovmorgon♥ så jag vaknade runt 7 någonstans.
mina ögon hade cpat inatt på något jävla vänster så kunde inte öppna ögonen?! tänkte ba vafan först..?
men fick gå och tvätta av de äckli päckliga så att jag iallafall kunde se något -.-
iiiiuh så jävla äckligt!

men iallafall sen körde pappsen mig och michelle till edet för att vi skulle
köpa godis och sånt för att vi skulle se på film första lektionen, chilledill :)
sen knallade vi tillbaka till skolan som små frysta isbitar och hade b-språk där vi då kollade på filmen osv.

mjaja sen flöt dagen på som vanligt och så.. hade teknik 2 gånger idag så man ba gaaah *suck*
men nu är jag iallafall hemma och jag har svin ont i huvudet och ska kolla mina omdömmen nu.
dom tjöta som fan idag att man skulle gå in på någon sida och kolla -.-
men jaja vi hörs senare mina små gullisar


© min och lukas snigel idag hahaha o jaa.. vi hade tråkigt som fan ;)


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback