Utväcklingsamtal



hej bloggen.
sorry för att jag inte har kunnat uppdatera idag :(

asså hela dagen idag har varit fuck of.. *suck*
stog och väntade på en fkn buss som aldrig kom i morse haha.
och efter skolan va det att tagga utväcklingsamtal osv (döda)
simon hade oxå det samma tid så han åkte med oss hem efter det.
och sen när vi hade käkat osv hemma hos mig så gick vi upp till sabina i regnet -.-
var där en stund och dampa med hon och valter haha!
sen åkte dom hem och då kom marcus dit en stund och var med oss.

jaja och nu har jag nyss kommit hem :)
ska ta och plugga en stund på svenskan medans jag kollar på bondeskiten på tven.
har oxå fått två skit snygga linnen med hem så blir en bild snart ;)
men iallafall.. hörs i morgon ♥


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback