Film mys



nu blir det sovtajm för lilla mej. en tidig natt blev det..
ska iallafall bädda om sängen och sen lägga mig och kolla på några filmer innan jag ska sova :)

har varit dålig bloggande på sista tiden men orkar totalt inte blogga när jag så här sjuk som jag är nu.
hostan kväver mig och huvudvärken käkar upp mig, och det är ju sådär trevligt -.-

i morgon ska jag försöka rycka upp mig och göra någonting iallafall.
jaja saknar min älskling med, men det är ju skit roligt att träffa mig när men mår såhär dåligt?
han får ta och komma hit när jag blivit friskare :)

puss och hej leverpastej.




KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback