jävla skit!



hallo :)
sorry för skit uppdatering osv.. och inga bilder har kommit upp heller.
jag vet, min mobil är helt knas och tar flera timmar på sig att ladda, jävla skit :o
åhh hata!

iallafall så fort den skiten sätter igång sig så lägger jag ut bilder.
jaja idag är de FREDAG fyfan va gött! äntligen sova ut ♥
dagen har varit bra, som en vanlig fredag med idrott, so och b språk -.-
nu har jag förövrigt ingenting att göra.
är hemma själv eftersom att pappa tog mina syskon och drog och badade någonstans när jag kom hem :)
och mamma slutar 10 så ja..

sitter här för mig själv och lyssnar på musik och irriterar mig på skit högen här brevid mig som aldrig laddas.
i natt så va det ett jävla liv hör utanför.. oskade och blixtrade som fan någonstans runt 4.
klart man vaknade och sen inte kunde somna om haha
nä. men ja.. nu ska jag la fortsätta med de jag gör :)
vi hörs ikväll gurkor


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback