Torsdag



hej bloggen.
idag stannade jag hemma från skolan, gick fan intet att få upp mig idag.
svär va så jävla trött och min huvudvärk ba dunkade!
uuhh :(

iallafall sov tills 12 sen kom farmor och farfar hit, så tog på mig min one piece och några slappa
tofflor och tryckte i mig en alvedon.
känndes mycket bättre efter det så jag åkte med mamma & pappa till thn och skulle
kolla runt på skor men hitta inga.. typiskt mig -.-
så ist så fick jag med mig en ring, leggins & hårfärg och lite små saker sådär.

och nu sitter jag här och har precis tvättat ur hårfärgen ur mitt hår!
blev faktiskt bra, utväxten var så jävla ful va -.-
iallafall ska nog försöka gå till skolan i mogon.
får ta en alvedon innan så att jag blir piggare..

jaja nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på robinson :)
puss hej


hahaha sååå serisös


KOMMENTARER:
Angelica

sjukt fin design tjejen :)

2011-10-28 17:15:44
URL: http://angelicalindeberg.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback