hemma från skolan



sorry för skit uppdatering på senaste.
men iallafall sitter här och tjötar med lukas holmedal på skype :)
sen ikväll ska jag bada min lilla bullehund hihi ♥

dagen började med att va tvungen att rusa ner till bussen i spörängnet!
sen när man väl kom fram så slutade, sen när man kommer till skolan blev
man inlåst på toan för att man skulle byta byxor haha :(

*suck* jaja sen hade vi hemkunskap och jag och wiktor gjorde äppelpaj :D
svin god men inte vaniljsåsen.. sagg HAHA

men iallafall har förövrigt inga prov eller nått så är helt fri från det.
jaja nu jag ta nått att äta, puss hej


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback