dumhuvud!



hej hej!
måste bara säga att jag var så jävla osmart i dag.
gick till simon när han hade 38 graders feber :O

och jag har verkligen ingen lusst att bli sjuk!
så tänker trycka i mig massa alvidoner och äta bra för att inte bli sjuk.
hatar de så jävla hårt :O

jaja.. men jag är iallafall hemma nu.
har nyss kollat på idol som sagt och precis duschat håret.
hemma hos valter var de ett jävla liv, skratta så jag håll på att dö ett tag med valters högtalare!
jag och sabina fyfan våran humor är ju fan kassast :)
hahaha sen kom sebbe osv.

nu tänker jag iallafall snart ta och lägga mig.
i morgon börjar jag sent så heja mig :D:D
jaja ni får ha de så bra, och krya alla som är sjuka ;)


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback