ett hevete till morgon



godmrogon.
nu sitter jag i min soffa och har datan på magen :)
skypar med lukas, dick och linus fast dom spelar så har boring -.-

iallafall idag är de lördag och jag har absolut ingenting att göra.
har hänt massa saker som är privat och jag vaknade med världens dåligaste humör idag.
dåligaste morgonen ever! känner inte igen mig själv..
*suck* det finns människor som är bättre en dig. id*ot!

iallafall har precis ätit och sitter och lyssnar på när dom ba "Ner ner ner! men säg till han! ta dom, ta dom"
börjar bli långtråkigt.. men har ingenting annat att göra.
vädret är inte på topp, och allt är åt helvete..


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback