hemma från thn



hallå där :D
nu är jag fan hemma!
är helt slut och min hjärna har typ dött så har värsta huvudvärken.

sitter här med benen uppe på stolen för de springer en fettig stor spindel på golvet :O
uuuuuuh..! (ryser)

iallafall fick med mig hem ett par byxor från gina och en grå halsduk med.
också intersport mysbrallor + luvtröja ;)

är värsta trött nu och blev värsta sad när inte idol va i dag :(
ska iallafall gå och lägga mig nu.
börjar sent i morgon så ska sova läääänge!


min kamera dog så hann bara ta ett kort snabbt, och kvaliten suger.. -.-


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback