en trött felicia



gaah!
omg, jag är så himmla trött idag -.-
känner att jag inte orkar med nått.. håller la antingen på att bli sjuk?

iallafall vaknade idag helt jävla otroligt!
hade glömt att ställa mobilen och vaknade ändå precis innan bussen gick.
hann precis med allt, sjukt asså :o

haha.. idag är de fredag. as gött!
hade idrott idag som var skit rolig, hade fotboll och fick min vänster fot sparkad på båda sidorna.
fattar inte hur dom klarar av smärtorna som spelar fotboll som inträsse?!
gjorde fett ont och skrek av hela mitt liv eller nått :o
haha.. aldrig mer.

iallafall nu är jag typ hemma själv. mamma och min syster är la och köper lite fredagsmys tror jag?
sitter här i soffan och kollar på project runway och har värsta huvudvärken, har nyss vaknat faktiskt.
råkade somna när jag kom hem haha -.-
iallafall vi hörs!



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback