fredag!


hej, förlåt för jätte seg uppdatering men har haft fullt upp med skolan osv.

men iallafall.. igår (torsdas) var jag hos älskipälski.
åkte med han hem från skolan osv.

hade skit tråkigt så vi tog och ringde sebastian niklasson och sa att han skulle komma dit.
sen fick dom för sig att kokada spagetti het utan andledning och
råkade göra sönder en glas skiva på fläckten -.-
HAHA

sen sprang tiden iväg och plötsligt var klockan 9.
och då kom mamma & pappa från den staden där alla heter glenn och körde hem mig.





jaja idag är det fredag!
kom precis från skolan faktiskt :)
så nu är jag sjukt hungrig och allt möjligt.
tänkte bara skriva ett inlägg nu, sen ska jag bara slappa tills pappa kommer hem.
hörs om en stund snyggingar.



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback