skit torsdag



ja.. ni vet ju hur det är, skolan = ingen jävla fritid -.-
förlåt för superdålig uppdatering osv.

iallafall kom nyss från skolan typ, nä men aah har ätit och sånt.
jaja idag hade jag mitt provfan som gick som de gick.. åhh hata!
och i morse ba kom precis ut ifrån bussdörrarna så började asså verkligen spruta regn.
bra.. skit bra.. så mina byxor och allt var våta som fan.
bra start på morgonen NOT -.-

men jaouu nu är jag hemma.
har verkligen ingen fantasi just nu så jag vet inte vad jag ska skriva typ.
men iallafall nu ska jag bara vara hemma och va :P
sen ikväll är det robinson.. HAHA asså fan va jobbig jag är.
tråkmåns was here, vi hörs gullisar


lilla michelle när vi åt den goda maten i skolan.


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback