hälsa till satan vi hörs



saken är att jag är inte de minsta feg för dig!
till skillnad från dig som inte ens vågar säga vad jag har gjort dig.

om jag har gjort något som lilla du blivit svartsjuk över, ja men ta dig i röven och säg det till mig då jävla ap fan!
fattar bara inte hur du orkar med skiten du håller på med.
alltid är det nått fel med dig.

låt mig valåter jag dig va.

fattar bara inte hur fan du kan va så jävla irriterande över nått sånt. över rykten?
du vet inte ens sätt med dina riktidga ögon din fjant.
inners inne vet du att du har så jävla fel!
och att du vill sudda bort allt som hänt och sen är de bra.
men vet du?
det kommer aldrig gå.
aldrig.



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback