fredags mys



hej mina godingar ;)
sitter här och och är sjukt trött och snackar på skype.
har ätit tacos och tryckt i mig massa onyttigeheter nyss :P

i morse va jag fett med trött och orkade nästan inte gå upp ._.
dock i skolan var de la bra, hann inte äta frukost så gick och va hungrig hela dagen!
och idrotten sög.. så stackars mig asså.

jaja :)
idol har redan varit och orkade inte se på skiten, så ska kolla på film sen om jag orkar.
min syster fick en one piece idag fast den var förstor så jag ska nog få den :O

omg nu är klockan jävligt mycket.
nu blir blir det sängen nästa


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback