hemma från skolan



då var måndagen avklarad.
idag var de super tråkigt att va i skolan, mitt hår var en enda stort krull!
allt såg bara så jävla fult ut -.-

satt mäst och läste på varenda lektion, svenskan, engelskan & bspråket..
och nej de va inte kul :(

slöjden var den enda lektionen som gick att överleva på.
jaja, men nu är jag iallafall hemma!
och klockan är redan 6, helt fucking sjukt :O

ska med simons och valters buss i morgon med michelle.
så kommer inte hem fören 5 någon gång efter skolan :(
men iallafall, nu ska jag och mamma möblera om mitt rum!
hörs senare mina små kakor :)



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback