dålig dag

förlåt för usel bloggingn dom senaste dagarna, har mått sjukt dåligt över en sak som har hänt & inte slutade heller efter den dagen.. gråtit mig till söms, velat slå sönder någon och velat göra om hela mitt liv.
 
yes. idag som sagt så har det varit den dåligaste dagen på länge i skolan!
svär, allting sög och jag såg ut som ett lik -.-
slutade någon gång vid 3 och kom inte hem fören kvart i 4, segt.

i morgon är de äntligen fredag och jag ska hem till min mormor efter de, sen ut och träffa lukas :)
kommer bli jätte kul, vet dock inte vad vi ska göra men blir säkert nått haha!
men iallafall.. nu ska jag ta nått att äta och sen ta bort mitt smink och se på pensionärsjävlar, har saknat min säng hela dagen idag :(


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback