Färga håret

Tja nu har jag precis kommit hem, blev att sova hemma idag istället! Rätt gött ändå :)
Iallafall sitter och väntar på att min sega hårfärg ska bli klar.. Hoppas de blir bättre en förra gången haha -.-

Asså jag vet inte vad som kommer hända senare ikväll? Antingen blir jag sittandes i soffan med film eller så blir det kräftskiva på gatan.. Fast hatar räkor och sånt så hoppar nog de faktiskt! Äckligt fullegubbe lukt kommer de stinka hela natten.. Blä?

Aa men iallafall nu måste jag ta ut hårfärgen annars blir det la missfärgat snart (haha) vi hörs :)



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback