Godmorgon

godmorgon alla fina! vaknade upp ur min säng och fick chocken att det bara 2 dagar kvar av sommarlovet, tills helvetet börjar :o .. helt sjukt vad all tid bara runnit ut fort!
så.. idag ska jag verkligen bara njuta av de som finns kvar lixom.
 
åh, jaja för de mesta så har jag inte gjort någonting sen jag vaknade.. drog på mig min one piece och snackat lite med linus och bara slöat hela morgonen :)
 
men iallafall nu ska jag fixa lite på bloggen, uppdaterar senare gullefjun :)
 
© jag och min bästa miche på en vanlig tråkig lektion i 7an, haha herrejävlar!


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback