musik

thihi hej mina små vänner, just nu sitter jag här och har min sista lektion för den här äckliga dagen.. svär, cpigaste ever! iallafall, kommer få gå hem i spöregn sen kan jag säga.. vill inte!
som sagt så är jag hemma själv hela dagen idag så jag tänker bara krypa ner i min goaste säng & på film och sova :)
 
i helgen är det edetnatta.. haha, nån som vill dra dit och köra fjortis fylla? haha nej skoja bara ;)
vet inte om det blir att vara med min pojkvän då.. eller så blir det inte det. jag vet inte.
men iallafall nu ska jag, nicke och wiktor öva på en låt(-som suger) VI HÖRS
 




KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback