2 december

Hello loverssss! idag har jag kännt mig så jävla lyckad, ramlat & skrapat upp hälen som gjorde helvetes f**t ont, bakade en kladdkaka och sen tappade jag den! hur..?? serisöt min otursdag, fyfan haha :(
 
men.. anyways, ligger nu i min säng och lyssnar på amanda fondells nya låt(love) & kollar lite på bloggar och saknar min lilla bajbi. vart hemma själv en stund på mörran så fick städa och hålla på som en jävla gris, meeen vad gör man inte för cashen? hihi nej skämt åsido.. nu är farfar här & snart blir det att hoppa in i duschen och sen lägga sig i en ny bäddad säng och kolla på film. hur gött låter inte de haha? :) yes yes, bloggar nog i morgon när jag sitter på bussen. hajdu!
 


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback