för det är du som väljer vem du är så var noga med ditt val

Heeeej snyggingar! idag har jag vart och träffat bästa alex med min holmedal i uddevalla som sagt :)
så jävla kul hade vi hela kvällen i typ världens minsta lägenhet som han lånade haha?!
vi började städade ur typ hela lägenheten när vi kom dit eftersom lukas skulle slagga där,, vettifan vad killen gjorde igår alltså, VILD!? haha. nejdå.. bara lite kanske ;)
 
sen dog vi i soffan ett par timmar tills vi drog ner till Ica och köpte nutella och massa götte till ikv! så jävla typiskt dom alltså!! :) sedan så kom någon dit (haha?) och chillade med dricka och annat.. 
åkte iallafall hem runt 10 och dog av hunger så det blev donken på vägenhem, 
så jääävla gött när man är som hungrigast! haha men iallafall i morgon blir det att sova huuur läääänge som heeelst! för fick jullov i går som har varit så jävla efterlängtat, hihi nu ska jag duscha och sen krypa ner under täcket och se på film! godnatt pussgurkor :)


KOMMENTARER:
Julia Abrahamsson

Hihihi! Jag vet inte varför kanske bara är så. Vissa gör inte det. :DD <3

2012-12-21 16:27:44
URL: http://jemiax.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback