(från helgen..)

hejsi, efter filmen i fredags åkte min bejbi till mig & sov ♥ filmen var ifallafall bra (bortsätt hur jävla ku* ont jag hade i rumpan efter nästan 3h där).. men den var helt okej, fast den hade sånt jävla dåligt slut så det finns inte!:oiallafall igår gjorde vi inte så mycket, var ute en stund på kvällen & sen gjorde vi mat och satte oss och myste framför en film och jag somnade så jävla gött efter typ halva filmen haha. skulle ju igentligen till uddevalla igår men blev något konstigt med den saken så åker dit nästa fredag ist :)
 
 
 
ph: as charmiga bilder från igår iannan bion måste jag säga ;)
 
idag har jag iallafall vart och träffat min bestie som har flyttat hem nu! såå jävla saknad. så var hemma hos henne och hjälpte till med att packa upp alla jävla kläder hon hade, och sen gick vi ut och träffa henke vid nöjes en stund tills han skulle dra och då gick vi hem igen och fixade oss och tjötade på att linus skulle yalla lite på röven för jag skulle hem osv.. men ja, nu är jag hemma dåva och tänkte äta lite mat nu och sen kolla på alla pretty little liars som jag har missat. så vi hörs i morgon! puss hej :)


KOMMENTARER:
sara

sv: Tack, gör det! :)

Svar: sv: nu har jag gjort en ny! :) vad heter du då så kan jag följa dig? jag kan inte kommentera din blogg btw..?
feeilla.blogg.se

2012-12-17 16:17:00
URL: http://sarahee.blogg.se
Julia Abrahamsson

Hallloooj din fiina! Nu har jag en frågestund på min blogg och tycker att du ska fråga mig några saker, om du vill. Skulle bli jääääääätttteeee glad! Kraaaaaaaaaaam! :) Förlåt om du inte gillar dessa kommentarer.

2012-12-17 18:54:44
URL: http://jemiax.blogg.se
Sara Hedström

sv: sarahee.blogg.se

2012-12-22 16:55:42
URL: http://sarahee.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback