memories

hellu darlings! förlåt att jag inte har kunnat skriva på senaste!! :( bloggtorka!!
meeen iallafall idag har det väl varit helt OKEJ bortsätt från att jag har haft cpe ont i huvudet hela dagen. har kunnat försova mig rätt rejält sent tre dagar i rad nu, känner mig sååå lyckad. haha, men det känns så jävla gött nu att det är fredag i morgon. har typ inga planer för helgen.. men det blir väll att träffa min holmedal och några mer eller åka upp och träffa bestie eller nått sånt (om nu mitt fittbusskort fungerar! åh så jävla trött..) hihi :)
 
aya, nu ska jag gå och göra mat och sen sätta mig med so'grejen som jag nu ska redovisa i mörran dåva, åh orkar fan inte.. ;'(
 


KOMMENTARER:
Elin

Hejsan!
Super fin blogg du har :D
Jag vill bara säga att idag startar jag upp för första gången "Dagens Blogg" i mon blogg och den första som vinner kommer bli länkad på bloggen nere vid länkar samt vara varje dag i inlägg som en rivstart i det hela!

Hoppas du vill vara med och sprid det gärna vidare!
Som sagt detta blir första gången :D ..

http://elinwredh.se/2012/december/dagens-blogg.html

XoXo

2012-12-08 12:33:51
URL: http://elinwredh.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback