på bussen.. :)

hej godingar nu sitter jag på bussen. vill bara medela att det är svin kallt så jag hållar på att dö! shet!! :o
iallafall igår var jag hos bästa farmor ett tag på kvällen, drack glögg och pratade och sånt.
kom hem ganska sent så gjorde i ordning mig lite inför natten och sen gick jag och satte mig i sängen och målade naglarna medans jag kollade på portkod 1321, fett mysigt haha :)
yes yes idag blir det värsta chille dagen för slutar blandannat tidigt idag och sen blir det att dra till frisören (behövs!!!). nu måste jag rulla, hörs ikväll eller nått? puss hej.
 


KOMMENTARER:
Sara Hedström

älskar din blogg du är så fin, vill du göra ett bloglovinbyte?

2012-12-15 19:01:09
URL: http://sarahee.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback