fruktsallad



hallu anusbananus.
sitter här och har sjuuukt jävla tråkigt inne på mitt rum och ah allt står fan stilla förutom musiken :(
buhuh.. blev ändrade planer i dag.
skulle igentligen hem till älsklingen idag, men så kom vi på att han slutade 3 och jag 12 (haha sådär jätte bra hjärnor)
så jag drog hem och sen blev de lite strul mellan han och mig.. så åkte inte hem till han som sagt.

men iallafall i morgon då så har jag bara teater som lektion faktiskt (tror jag).
och då ska vi vara i folketshus inne på edet.
så de blir nog cilledill :)

sen åker då min finaste älsklingspojkvän hem till mig och då ska vi sitta barnvakt hela
kvällen åt min kära hund och syskonen. ha-ha kul.. -.-
men aja vi får se hur det blir.
nu ska jag äta upp resten av fruktsalladen, fett gött med det! äter de 24/7 :D


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback