huvudvärk (fml)



oj oj oj.. ingen bra bloggning för mig nu framöver.
allt är så jävla kasst just nu!
orkar seriöst inte skolan. vet inte vad de är med mig men jag är alltid så jävla
trött och seg + sjukt ont i huvudet varje dag... håller la antagligen på att bli sjuk eller nått.

bara idag har jag tagit 3 alvedoner.

jaja men ska inte ta ut de är på bloggen utan de får la va som det är..
idag hade jag värdens jobbigaste dag kan jag säga -.-
först så försov jag mig så hann inte med ett skit.. sen började med 2 lika dana lektioner eftervarandra.. (bajs)
sen matte, idrott och sist fittfysik.

åhååå. nu är jag hemma, så jävla härligt! ♥
dagarna går så jävla fort? går på typ drygt 1 timma sen ska man lägga sig igen :S man ba waat?

nä men iallafall.. ska försöka bättra på att uppdatera något roligare.
kyss så länge


KOMMENTARER:
Bella

Sv: Vet inte, kommer vara i skolan imorgon igen som vanligt! Plugga..

Längtar så mycket till helg för då kan man göra saker XD Jag brukar inte hinna göra så mycket på vardagarna XD

Själv? :)

Kram!

2012-02-22 17:52:02
URL: http://isah.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback