Hatar regn!



Goooosh! idag har det faktiskt varit den bästa dagen på veckan.
onstagar brukar vara "värsta onödiga dagen" men icke sa nicke ;)

iallafall. som sagt så har dagen i skolan varit chill.. trodde jag försov mig i morse igen men hade fett
tur och började 08.55 haha!
hade inte så jobbiga lektioner idag heller så jaou :)

nu har jag nyss duschat. de är så jävla gött att duscha när man verkligen
behöver och efter är man helt ren & len, inget smink. helt naturlig!

yes yes nu ska dammsuga mitt über stökiga rum.. sen äta lite coocpopps ♡ thihi
ja men vi hörs la senare ikväll. pussis






KOMMENTARER:
Bella

Sv: I helgen ska jag åka hem till min syster med mamma o pappa och äta middag där :D

Min systers son blir också ett halv år den dagen :) så blir väl lite firande kanske o bara mysa!:)

Själv? :)

Kram!

2012-02-22 19:15:56
URL: http://isah.blogg.se/
Stephanie

tycker med om det, älskar att gå in i duschen när man kanske bara har varit hemma & svettats hela dagen haha.. Och få bort all smuts! :D

2012-02-24 18:45:15
URL: http://lmse.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback